Jak probíhá oprava?
Poptávky přijímáme v naší dílně ZDE, po dohodě osobně nebo poštou. Náš pracovní postup probíhá výhradně v naší specializovaně vybavené dílně, mimo dílnu nepracujeme. V naší dílně máme otevřeno 24 hodin denně, zakázky příjmáme prostřednictvím emailu, telefonu či osobně v naší dílně.
Zásady našeho servisu
Zásady našeho servisu spočívají v důkladné znalosti elektroniky, obvodových řešení a letité profesionální praxi. Upřednostnujeme hledání jasné závady, nikoliv zbrklé výměny součástek či blokových výměn a doufání v zázraky. Není naším zájmém ani cílem dodávat či prodávat předražené díly, umíme ovšem obstarat většinu jednotlivých dílů od našich specializovaných dodavatelů. Většinou tomu bývá tak že pozáruční servis u mnoha výrobců prakticky neexistuje, stejně je tomu i tak s prodeji náhradních dílů, díky naším dodavatelům a kontaktům v zahraničí jsme schopni sehnat většinu součástek za příznivou cenu, nicméně občas nějaký čas trvá než konkrétní součástka k nám dorazí. Rádi informujeme naše zákazníky o stavu jejich zakázky, můžete se na nás kdykoliv obrátit prostřednictvím telefoni či emailu.
Jak probíhá servis
Při příjmu zakázky se zákazníkem sepíšeme doklad o tom že zařízení bylo přijato do opravy. Podpisem je uzavřena smlouva o dílo. Je nutné ze strany zákazníka uvést celé jméno, telefonní číslo, email. Po zhotovení opravy vydáme doklad sepsaný při výdeji z opravy a slouží i jako doklad o záruce. Dlouhodobě je průměr, než se zakázka dostane technikovi na pracovní stůl, je cca dva až tři týdny, a jestli je například nutné objednat součástku ze zahraničí, může se pak tedy pochopitelně objednávka protáhnout, vždy dostane o tom zákazník informaci prostřednictvím elektronické komunikace (email, sms). V okamžiku ukončení opravy je zákazník informován emailem či sms zprávou, která je automaticky generovaná. Komunikujeme pouze elektronicky (telefon, sms, email), pokud takový kontakt není uvedený, nedostanete jako zákazník informaci o Vaší zakázce.
Kolik to bude stát?
Rádi se s Vámi domluvíme na ceně opravy, ovšem měli by také při ceně být zohledněny náklady a čas technika, který je strávený na opravě a zárověň i veškerý čas, který je stráven ve prospěch zákazníka. Většinou až na určité výjimky zpravidla není jasné v čem přesně je závada a kolik času bude potřeba na její zjištění a následnou opravu. Hledání vadné součástky může být občas poměrně namáhavé a časově náročné (nebo naopak nemusí vždy být úspěšný) samotná oprava, může naopak být velmi rychlá a trvat pár vteřin.
Je zřejmé, že nedokážeme zákazníkovi sdělit cenu předem, když nevíme, kolik času na její odstranění budeme potřebovat. V okamžiku, kdy je problém nalezen, zařízení je plně funkční a jsme tedy schopni celkovou cenu zákazníkovi sdělit, je ale oprava již provedena a čas vynaložen. Pokud bychom se teprve teď zákazníka dotazovali, zdali s cenou souhlasí a on odmítl, veškerá naše snaha by vyzněla nazmar.
Náhradní díly.
Opravujeme mnoho různých druhů elektroniky. Obstarání vhodných náhradních dílů je nedílnou součástí práce na zakázce, a často tou obtížnější a časově náročnější. Jednání s dodavateli o případných alternativách řešení opravy, dopravné, clo, převody peněz, spousta kancelářské práce – to vše je v cenách našich oprav zahrnuto. Není tedy pro nás výhodné dodávat náhradní díly samostatně a proto to tak ani neděláme.